Плани діяльності

 

ВИХОВАННЯ У ГРІ

 

В.О.Сухомлинський

«Без гри немає і не може бути повноцінного дитячого розвитку.

 Гра- це величезне світло, через яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ.»

      У розвитку дитини і колективу дітей велика роль відводиться основному виду дитячої діяльності в дошкільний період – грі. Для дітей дошкільного віку ігри мають вийняткове значення: гра для них – навчання, гра для них – праця, гра для них – серйозна форма виховання. Гра для дошкільників – засіб пізнання навколишнього.

     Високо оцінюючи виховну роль дитячих ігор,  А.С.Макаренко писав: «Гра має важливе значення в житті дитини, має те саме значення, яке в дорослого має діяльність, робота, служба. Яка дитина в грі, така з багатьох поглядів вона буде в роботі, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається насамперед у грі.»

 

 

   В дитячому садку була проведена педогагічна рада «Виховання в грі».Вивчаючи дане питання, вихователі підготували консультації, доповіді, доповіді з досвіду. Педагогами були проведені відкриті заходи:  «Гра дарує радість пізнання» - вихователь 1-ї молодшої групи Сапченок О.В., «Прогулянка до казкового лісу» - вихователь 2-ї молодшої групи Ткаченко В.І.,практичним психологом Івановою О.В. проведене психологічне обстеження пед. колективу та гра-релаксація «Прогулянка по лісу». Вихователі поповнили атрибути до рухливих ігор та підготували казки на фартухах.

 

 

казка

Сцена наша – фартушок,

А кишенька – для ляльок. 

ігри4

 

ігри3

 

ігри2

 

ігри1 

 

2

Гра: діагностика, корекція, розвиток і відпочинок як для дітей, так і для дорослих (практичний психолог Іванова О.В. консультує педколектив). 

1 

Гра з мячем усіх зєднає,

Веселить і розвиває! 

 

Педагогічні ради

 

 

І. Підсумки роботи за 2013-2014 н.р., затвердження плану роботи на 2014-2015 н.р.

 

Установча педрада

Термін

Відповідальний

Відмітка про виконання

1. Підсумки роботи педагогічного колективу за

 2013-2014 н.р.

Вересень

Завідувач

 

2. Готовність я/с до початку нового навчального року.

Виставка матеріалів, екскурсія по групах

Вересень

Вихователі

 

3. Обговорення та затвердження плану на 2014-2015 н. р.

Основні завдання педагогічного колективу

Вересень

Вихователі

 

 

ІІ. «Сучасні підходи до формування українознавчих та народознавчих знань».

 

 

1. Концепція Громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності

 

Доповідь

 

Жовтень

Зав. ДНЗ

 

2. «Твоя країна – Україна, і ти її громадянин»

Доповідь

 

Сапченок О.В.

 

 

3. Виховання патріотизму у старших дошкільнят

З досвіду

 

 

Косая С.А.

 

4. Стан роботи з громадянського виховання

 

Довідка

 

 

 

Зав. ДНЗ

 

5. Підготувати перспективне планування екскурсій до історичних місць, установ та підприємств міста з метою формування уявлень у дітей про предметне довкілля

 

 

Вихователі

 

6. Анкети для батьків

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователі

 

 

ІIІ. Виховання в грі

 

 

1. Гра-основна діяльність дошкільного віку-є найважливішим засобом виховання дошкільнят

 

Доповідь

Лютий

 

Савицька І.Е.

 

2.Проведення свят, розваг, днів здоров’я.

 

Доповідь з досвіду

 

 

Жолобецька Т.А.

 

3.Планування рухливої діяльності пртягом дня

 

З досвіду

 

 

Лавська З.А.

 

4. Стан роботи з ігрової діяльності

 

Довідка

 

Завідувач ДНЗ

 

5. Психологічне обстеження пед.колективу. Гра- релаксація «Прогулянка по лісу»

 

 

 

Практичний психолог Іванова О.В.

 

6.Виставка атрибутів до рухливих ігор

 

 

 

 

 

 

Вихователі, фізінструктор

 

 

 

IV. Підсумкова педрада. Аналіз роботи за рік, обговорення шляхів її поліпшення

 

1. Виконання рішень попередньої педради

 

Травень

Зав. ДНЗ

 

2. Рівень засвоєння програми вихованцями дитячого садка

 

 

Зав. ДНЗ, виховат.

 

3. Звіти про роботу з батьками

 

 

Зав. ДНЗ, виховат.

 

4. Затвердження плану роботи на літній оздоровчий період

 

 

Зав. ДНЗ

 

 

 

Семінари-практикуми

 

1. «Уроки доброти»

 

Мета: збагачувати знання педагогів про прийоми і методи формування духовно-моральних якостей дошкільників засобами літературних творів.

Підвищувати мотивацію щодо здійснення системи роботи з розвитку етичних уявлень дітей.

Розвивати творчий потенціал педагогів.

Д.в.№9, 2013р.

 

 

 

2. Випробування у країні «Дитячий світ».

      Ділова гра                 

 

                                     Д.в.№3, 2014р.

 

 

 

Семінар « Розвивальне середовище – умова повноцінного розвитку дитини »

 

Тема

Термін

Відповідальний

Відмітка про виконання

І. Теоретична частина

1. Виставка-презентація методичної літератури й посібників зі створення розвивального середовища (фотоматеріали, малюнки, періодична література)

2. Розвивальне середовище для розв’язання завдань ігрової діяльності, пізнавальної діяльності, забезпечення рухової активності

листопад

Завідувач, вихователі

 

ІІ. Практична частина

Екскурсія по групах, презентація форм діяльності дітей

 

Вихователі

 

 

 

 

 

 

 

 

Яндекс.Метрика