Привчаємо працювати змалку

Праця дітей 

 

 

 

                             Екологічна акція

     «Допоможемо   пернатим друзям»

 

    Краса природи не лише захоплює дітей, викликає естетичні почуття, а й  пробуджує в них дослідницький інтерес,прагнення до творчості, а найголовніше – співчуття , потребу піклуватися про все живе.

 

        Напередодні Синиччиного дня (12 листопада) у дошкільному навчальному  закладі було здійснено екологічну акцію «Допоможемо пернатим друзям». 
В рамках даної акції було проведено конкурс на кращу годівничку для птахів. Руками батьків, дітей та педагогів з різноманітних матеріалів створено вели
ку  кількість їдалень для птахів. Більшість робіт вражає своєю оригінальністю, креативністю, естетичністю, надійністю… 
Не страшна тепер зима пернатим друзям, адже дошкільники розвісили годівнички
, та наповнили комори для птахів різними поживними кормами.Діти вивчили вірші та їх читають. 

 

                        Я ладнаю годівничку

                        Для горобчика й синички,

                        Для малого снігуря

                        Крихт насиплю і пшонця.

                        Прилітайте, друзі милі,

                        Не лякайтесь заметілі!

 

                                  Синички

                        Прилетіли вже синички

                        Сала їм подам на шпичках,

                        Бо вже холодно на дворі,

                          А морози йдуть суворі. 

 

год2 

 

годівничка1

 

 

Привчаємо до праці змалку

З перших днів від народження дитини батьки виношують сподівання, що вона виросте гармонійною особистістю, успішним спеціалістом, продовжить їх справу чи реалізує здібності і вміння у самостійно обраній сфері діяльності. Намагаючись виховати її цілеспрямованою, працелюбною, здатною долати труднощі на шляху до мети, вони покладають сподівання і на досвід дошкільних установ.

Весна. Скільки роботи у вихователя і дітей в дитячому садку.
Перше прилучення дітей до трудової діяльності відбувається у спільній із дорослим праці, у процесі якої вони опановують найпростіші трудові навички, що є передумовою переходу в недалекому майбутньому до самостійних форм організації трудової діяльності. Основними формами організації праці дітей дошкільного віку в дитячому садку є трудові доручення, чергування, колективна праця.
Уже в середньому  дошкільному віці діти починають розуміти працю як потрібну і серйозну справу, а інтерес до трудового процесу поєднувати з інтересом до його результатів. Значно складнішими стають для них трудові завдання. Праця у цьому віці все більше відокремлюється від гри, а епізодичні трудові доручення набувають для них значущості постійних обов’язків. Перед педагогами відкриваються можливості для реалізації програмних завдань виховання позитивних взаємин (працювати дружно, узгоджено, допомагати один одному), формування працелюбства, самостійності, активності та ін.

Основним  виховним завданням є вироблення у дітей інтересу, дбайливого ставлення до живої природи, формування вмінь і навичок з догляду за рослинами і тваринами, вміння правильно користуватися знаряддями праці.

Праця в природі є доступним дітям дошкільного віку видом продуктивної трудової діяльності. Кінцева мета (виростити квіти, овочі тощо), її результати конкретні та зрозумілі, однак їх неможливо швидко досягти. Віддаленість результату вимагає від дитини тривалих фізичних і розумових зусиль, повсякденної копіткої роботи, терпіння. Більшість дітей охоче працює з живими об’єктами, радо доглядає за ними, пізнаючи світ живої природи, розкриваючи свої нові можливості, виховуючи в собі дбайливе ставлення до всього живого. Однак у них ще мало досвіду, умінь, тому вихователь Косая С.А.  разом із дітьми виробляють чіткі правила їх поведінки і діяльності у природі.

 

 

Яндекс.Метрика