Ландшафт
.Чи замислювались ви, споглядаючи засніжене подвір’я дитсадка, що це – унікальне розвивальне середовище?
Уже стало доброю традицією під час зимових прогулянок залучати малят до створення зі снігу різноманітних споруд, фігур казкових персонажів та проведення з ними ігор та розваг. Такі елементи розвивального середовища, виготовлені власноруч, спонукають малят до розвитку творчості, активної рухової діяльності на свіжому повітрі.
Сніг укривсь яскравим цвітом,
Може, вже настало літо?
Грибочки нам на втіху
Швидко виросли зі снігу.
Крокодил цей снігу не лякається,
Навпаки, як вдома почувається.
Ландшафт території
Берегти навколишнє середовище і постійно дбати про нього – одна із найважливіших глобальних проблем сьогодення і завтрашнього дня.
Щоб розв’язати її, екологічне виховання необхідно розглядати з позицій комплексного підходу, який передбачає розвиток позитивного ставлення до природи, засвоєння знань про неї та оволодіння елементарними практичними навичками з догляду за об’єктами природи.
Програмою «Українське дошкілля» передбачено формування у дітей елементів цілісного природо відповідного світогляду, ціннійності спрямованості та екологічної доцільної поведінки сприйняття дитиною себе , як частки природи.
Кожна прогулянка- це чудова нагода для фізичного, пізнавального, логіко-математичного, морального розвитку наших дітей. Розуміючи це, педагоги та батьки створили на майданчиках яскраві розвивально-ігрові модулі, основою для яких стали… звичайні шини. Трохи фантазії, фарби, спільних зусиль – і предметно-ігрове середовище для різнобічного розвитку дітей на прогулянці готове.